zaterdag 20 oktober 2012

Mijn Missie

Mijn missie =
Liefde bedrijven en kennis verspreiden.
Niet langer onbesproken uit die openbaarheid blijven!

2013: dit wordt jouw jaar:
We zijn hier eindeluk aanbeland, joOo: GAAAAAAAAAAAaN
Geen einde van de wereld maar een nieuw begin.
Met scherrrpe intentie en levenswil.
 

Markeer het einde van de gestolen tijd...
Ontkoppeling van vormen van moderne slavenarij.
Die shift is een persoonluk proces.
Mijn plicht zit in het zorgen voor mezelf:

Door middel van intentie: kansen creeren.
Door die vaardigheden de kansen nemend.
Initiatief tonen om m'n eigen flow te volgen.
Doen wat ik liefst wil doen, verantwoordeluk voor gevolgen.

Argusoog open om misleiding te doorzien
EN een positieve focus, ik eis visie.
Jahaha DNA-activatie!
(Meer) Aandacht voor m'n innerlukke relatie.
Natuurluk voedsel, helder water en zonlicht innemen.
Goed voelen, geest leegmaken, ademhalen nog een keertje?!
Het leven reageert op wat wij ervan vragen.
Geef ons beter: jouw unieke bijdrage!
Met verse inzet, sluit ik vriendschap met dwang:
Liefdevolle discipline, wat vind jij ervan?

Hee, ervaring beleven, daarna reflecteren;
Feedbek plegen en spelend leren.

Wel zelfbeschikkingsrecht is de inzet van het spel;
En de missie is verbinding, zegt deze medemens.