zaterdag 19 januari 2013

ZWEETHUT vuurgeestenfeestje

De vuurgeesten waren uitgenodigd, demonen werden opgestookt. Ik kwam tot rust, een lichamelijke reiniging alsook energetische heroplading middels de herontdekte zweethut

De zweethut een soort oorspronkelijke sauna waarbij ook de geest verlost wordt van ongerechtigheden en zelfs kwalen.

FOTO'S spreken visueler dan woorden dus hierbij enige vastgelegde momenten:

Firestarter!
vuurman2
vuurman1
Ziehier een vuurman die een centrale vuurgeest inda neus prikt
Soort schaduw van de vuurman die vanaf de andere kant bezig was das vuur te bewerken
Zie ik Sinterklaas daar achterin het vuur staan?
Deze foto's zijn niet bewerkt, zelfs niet geretoucheerd whatever.
Mijn vrienden, vuurgeesten waren welkom. Kijken in een levend vuur brengt rust, het is ontstressend. Laat gedachtenmolens verbranden en schept daarmee ruimte voor de sprankelendheid van natuurlukke stroom. Dat laat vuur ook zien: de vlammetjes lichten op, bewegen en zijn weer verdwenen.

Vuurimpressionisme
Met Vuurgeesten!
Het verhaal hier gaat persoonlukker worden. Ik wilde leeglopen. Ontstressen zelfs maar verder dan dat ook m'n hart luchten. M'n hoofd door laten waaieren. Kracht herverzamelen. Ze kwamen. Windgeesten. De dag ervoor dacht ik nog aan de obscure film Blair Witch Project en m'n zweethutbondgenoot begon er nu ook al over. Hoorde ze rond de tentplek bewegen. Kan spooky zijn.     
     Echter juist door dat signaal van angst te voelen, kon ik het ook bewust een andere richting geven. Dat is net even wat anders dan helemaal geen angst willen voelen. Dat stompt af en leidt tot domminantiegedrag. Het gaat erom er bewust mee om te gaan. Zwelgen in angst is overigens een even slecht idee. Als angst erkend wordt als natuurlukke emotie, kan deze juist dienen als goede raadgever, zoals ook beschreven in Casteneda die lang niet zo gedebunked is als (het belang van) de officiele wetenschap de wereld wil laten geloven.
     Beloofde aan demonen dat ik ze het vuur in zou werpen dmv het overnemen van een eventuele aanvallende beweging. Tevens nodigde ik ze uit om te helen. Niet om te vervelen. Voelde goed maar dacht later thuis: wat is demonisch eigenlijk?! In ieder geval is demonisch (in de definitie van kwaadaardig) niet hetzelfde als heidens zoals goedgeprogrammeerde gristenen erg misleidend geloven en leren denken.
Bedoel ik was ook wel wat als een lompe boer aan het zagen, niet zo gek toch alsdat natuurlijke beheerders dan kwaad worden. Het doel dient ook hen duideluk gemaakt te worden. Ietwat meer respect voor hen, alhoewel we alleen dood hout gestookt hebben en niks expres of zelfs per ongeluk kapot gemaakt hebben voor zover ik weet.

Locatie confidentieel. Het is een magische plek: de hut wordt omringd door goedvoelende bomen die enigzins voorovergebogen staan, prachtig betooid met mooi mos. Heb wel al met ze gepraat, dat ga ik uitbreiden. Concentreren op dankbaarheid geeft een goeie flow van verbondenheid en meezin. Een laatste stukje echte natuur ergens op het randje van uitsterven inda achtertuin van de corpocratie die de aarde overneemt. Dat is de oude-wereld-orde in vol ornaat (blingbling, stinkstink)

Tijd voor de intenties. Stoppen met doorjageren (te lang doorgaan). Rustmoment om in een meer natuurlukke flow te komen. Het ritueel verliep geregeld. Drie rondes gepland: heden, verleden en toekomst. Volgende deze OPZET:

  ZWEETHUT-RITUEEL
1. HEDEN      
ZINGEN
    +beginnen met zingen; HART-activatie: gronden en doortrillend (re-)activeren
     +OM BEURTEN lied: can be anything (zeg 1 - max.5 minuten):
     +van wiegelied tot zwanezang; van opera tot hardcorerap
     +meezingen: van volle borst tot backing vocals of special effects
     -valkuilen: te enthusiast worden en overnemen/ te stil blijven

STUKJE STILTE
    + Heerluk het IJSselmeer in, goed koud, echt verfrissend. Daarna weer plaats rust bij het warme vuur.


2.    VERLEDEN      
SPUIEN
     - ingewanders-reiniging (gal spuwen, wat heb je op je lever, gezeik, what else)
     +OM BEURTEN: idem (richtlijn: 1-5 min) mbv talkingstick: seleniet
     +spuien op de verhitte stenen:     -puntsgerichte focus ipv aandacht op ander richt
                                                         -van mededelen > pijn verherverwerken > schept ruimte

     - geen discussie, dat breekt flow  (je kan wel in je volgende eigen tijd vanuit je eigen beleving/waarneming op iets terugkomen of doorgaan)
     +ander innerluk bijstaan, zonodig aanmoedigen door te gaan
         -valkuilen:     -verdwalen in details
                                -monologen (=beslag op aandacht: stoot af/trekt navolgers)  
                                -preek
    +in kern/essentie doordring (eigen focus)


STUKJE STILTE

3.    TOEKOMST
BEZINNEN
     +met helder hoofd, opgeladen hart, gereinigde ingewanders
     +UITSPREEK  INTENTIES (en of vragen)
     +stille intenties mogen ook, geen verplicht delen
     +op persoonluk spoor zetten, AKTIEvatie, wijze toegewijde liefde
     +elkaar steunen/aanMOEDigen
     -valkuil: asociatief praten om gedachten te vormen

                  > gedachten laten kristalliseren en dan in de wereld zetten ter bekrachtiging
Deze wordt gefeedbekt voor een nog beter passende opzet voor de volgende keer. Blind nadoen van een ritueel is niet het best passend. Eigen voorkeur volgen als dat kan.

Andere foto's gaven een verrassing te zien. Check deze serie:
Wat is dat op mijn broek?
He wat zit daar op mijn zaag?
Bolletje wordt duidelijker
Het lijkt op pingpong
AAN!!! In your face.
Ollekebolleke bij het vuur
















Je hoeft me niet op m'n woord te geloven maar dit zijn originele foto's. Je zou kunnen denken dat het camera-reflecties zijn maar ik heb bij de bijna 4000 foto's met deze digitale camera gemaakt dit nooit gehad (ook niet met andere camera's trouwes). Apart vind ik ook dat de helderheid toeneemt. Ik heb die lichtbollen in het eggie niet gezien, zelfs niet die vlak voor m'n snuifert. Mogeluk bewegen ze zo snel dat ze onnavolgbaar zijn. Dat je ze alleen kan waarnemen als je waarnemingsvermogen ontwikkelder of geactiveerder is op dat moment. Zal er volgende keer eens beter op letten. En wat onderzoek uitvoeren. Het zijn in ieder geval energetisch geladen manifestaties binnen deze frequentie van de derde dimensie (wij nemen slechts een bepaalde frequentiebereik waar met onze lichamelijke zintuigen). Can be anything? Geest, entiteit, lichtlichaampje in de vorm van een bol, hoe je het maar wil noemen. Er lijkt sprake van interactie met de menselijke activiteit. Wellicht is het zelfs mogelijk om via gerichte aandacht, sterke wilskracht, zuivere intentie deze spirits uit te nodigen een bepaalde vorm aan te nemen wat een (deel van de) verklaring voor sommige verschijningen zou kunnen zijn.

Indianenstammen stellen dat voorouders in de stenen zitten. Dat klopt denk ik want wijzelf zijn materieel ook opgebouwd uit aardse elementen. Stenen waren er eerder dus de elementen daaruit zijn later mede in ons geherprocesseerd. Zo bezien bestaat ons lichaam uit sterrenstof. Er zijn ook indianenstammen die directer connectie hadden met sterrenintelligenties (wat m.i. te maken heeft met de herkomst van de ziel), met name via rituelen die dienen om de eigen geest te openen daarvoor. Door die lichamelijke doorstroming (uitzweten, maar ook dansen) en geestelijke resetting (leegmaken).

Als ikki wat doormijmert, m'n gedachten laat uitkristalliseren: als je andere sterrenstelsels beziet die mogeluk miljarden jaren verder geevolueerd zijn, dan is het niet zo gek dat hun bewustzijn vanuit een hete ster in een hete steen kan meetrillen en daarmee aanwezig kan zijn. Vergezocht? Zeker, het is niet dichtbij die ster. Ik denk verder dat de honderden miljoenen melkwegstelsels onze parallelle universa zijn. Gewoon in materie dus, niet als een filosofisch concept. Toegang ertoe is een ander verhaal.


Presenteer dit niet als hele waarheid, het zijn louter enige waarnemingen en reflecties, waarbij ik mijn best doe/ mijn focus ligt op/ open te blijven voor verder inzicht.

Vogeltje gezien!
Btje opgeruimd. Nar huus, terug to de orde van dag ende nacht. Wil zoveel mogeluk leven volgens een natuurlukker ritme. In principe met de kanarie op stok als basis, wat betekent meer meeflowen met de zon. Zon op = uit de veren en na zonsondergang goed checken of het niet verstandiger is om eerst die slaap te vatten. De ochtendstond heeft goud in de mond, ik ken dit gevoel. Maar ben een verschrikkelijke nachtbraker. Ook s-nachts geboren. Dat in banen leiden, de persoonlukke flow stroomlijnen is de kunst en eigeluk gewoon verantwoordelukheid.
      Ritme en voedsel (inclusief water!) vormen de gezonde basis voor verdere ontplooiing. Onderdak en kleding neem ik als vanzelfsprekend. Redeluk goed geregeld in onze maatschappij lijkt het. Totdat je verder kijkt en ziet dat het dogma van maximale winst dat alles infiltreert (via de overname van het leven door de vele onderdelen van de corpocratie), psychopatisch schade aanricht aan mens en aarde, waardoor samenleving steeds verder onder druk komt te staan van deze parasitaire uitbuiting. Next level is sex en daarna pas creatieve expressie. Heb geleerd dat als die eerste levels persoonluk niet goed flowen, dat ten koste gaat van de kwaliteit van de begeerde manifestatie. Want ik wil wat achterlaten. Het verlangen van de ziel is ook expressie in materie. In plaats van alleen maar consumeren of 'spiritueel' wegvluchten. Zoziezo neem ik mijn herinneringen mee, die zijn dus knap essentieel. Dat schept verantwoordelukheid mezelf (en anderen) gewenste ervaringen te bezorgen. Zodat ik tevreden kan zijn over mezelf, volgens mijn eigen oprechte beoordeling!  
Als  ongelukje bij een geluk een reminder voor mij om voorzichtig genoeg te blijven. Alsjeblieft! Die stenen zijn f+cking heet, jeweetut. Hier is het al ruim half genezen na 10 dagen. Dankzij Aloe Vera: heb een plant staan, dus zo goed als gratis zonder verdere bijwerkingen. 



In plaats van "Ho",  roep ik: "JJOoOoOoOoOoOWoWOWowowww", maar dan als oerkreet.

PART2: camera helaas niet gelijk paraat want er waren prachtige vogelwolken en een schitterende zon. SUNGAZING gedaan.
Op de brandstapel!
DA HUT
restantje ijs
Vandaag net beter. Dankzij de zweethut weer inda flow.


Toch wat VUURGEEST!
 
PART3:  laidback deze keer. Btje dollen, weinig ritueel. Het was wat socialer leek het maar de focus ontbrak ook. Contact maken met het vuur ging beter dan vorige keer omdat we geen nat hout meer nemen. Sprokkelhout is toch vaak vochtig.
alle balken verzamelen maar

mikken, doet me terugdenken aan de tijd van mijn officiele Stingerdiploma

  
 
JUMPING the FIRE; ik was ook opgenomen maar die opnames zijn verdwenen
 
SPIELEREI!! ff loltrappen
een zwart schaap kijkt toe
Als er een schaap over het hek is, dan...